לאחר הפרעות בעיר לוד, ח"כ רוטמן: "אעבור להתגורר בעיר"

    איתי גדסי No Comments on לאחר הפרעות בעיר לוד, ח"כ רוטמן: "אעבור להתגורר בעיר"

    ח"כ שמחה רוטמן תקף בריאיון ל"מהדורת הבוקר" את התנהלות הממשלה שעסוקה רק ביחסי ציבור כדבריו, "פעם רצו מחיאות כפיים שהגיבו לבלונים ועכשיו הם לא מגיבים לרקטות משתי החזיתות"

    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן שנדבק בנגיף הקורונה התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת גדסי ופרדימן התייחס להאשמות על פתיחת הלימודים בציבור החרדי ללא מתווה מסודר, "התקשורת יש לה את השעיר לעזאזל שלה שזה הציבור החרדי. ההסתה כנגד הציבור החרדי היא לגיטימית. בפתיחת שנת הלימודים תביא לקפיצה לאיזה גל קורונה".

    עוד הוסיף, "העבודה שמשרד החינוך וההיערכות מבחינה מספרית הם יותר מחלקם בסך האכלוסייה ולמשרד החינוך זה לא מעניין אותם".

    רוטמן סיפר על החלטה הדרמטית שקיבל לעבור להתגורר בלוד לאחר הפרעות, "אני במהלך החגים או לאחר החגים יעבור לגור בעיר לוד ויש לי אקדח אישי. אני לא חושש כל אחד צריך לחשוש ממה שקורא בערים המעורבות, שמענו שהיו הרבה משפחות שעזבו אבל כנגדם גם באות הרבה משפחות לעיר לוד לתגבור זמני וקבוע. לבוא ולעבור לשם זה חלק מהחיזוק שהמשפחות בעיר צריכים אותו".

    רוטמן תקף את ההתקפלות המבישה מול חמאס וחיזבאללה, "אנחנו נמצאים בממשלה שעיקר עבודתה ביחסי ציבור, כמו שיאיר לפיד אמר מאז שהוקמה הממשלה הכותרות השתפרו פלאים. לאחר שהגיבו על כל בלונים והם רצו מחיאות כפיים ועכשיו על רקטות הם לא מגיבים".



    0 תגובות